Маги и Джуди: „Пробивът на „Господарите“ дойде след като разкрихме гаф на „Стани богат“

Маги и Джуди:
Стоп кадър: "При Тото", youtube

Прочутите телевизионни продуценти Магърдич и Джуди Халваджиян гостуваха в подкаста на рапъра Тото в Youtube, където споделиха много интересни неща около създадените от тях предавания.

Началото на „Господари на ефира“

Една от най-интересните засегнати теми бе тази за реализирането на легендарното шоу „Господари на ефира“. В началото екипът на предаването се състоял от едва 6 души, пълни с много ентусиазъм.

По това време братята продуценти вече са се доказали по Btv с „Море от любов“ и „Сладко отмъщение“, но въпреки това телевизиите подходили скептично към идеята за шоу, което да представя гафовете из ефира.

„Трябваше да направим демо и да рискуваме с наши пари, защото телевизията можеше и да не го хареса“, споделя Джуди. Опасенията им се оправдали, защото щом предложили формата на Btv, оттам го отхвърлили.

Въпреки отказа, арменските продуценти закупили нужната техника и наели голям екип от хора, които да се въртят на смени и да следят всичко в ефира. „Тогава се появи възможността за една друга по-малка телевизия, „7 дни“ се казваше“, разяснява Джуди.

В крайна сметка на 31 март 2003 г. „Господари на ефира“ тръгва по софийската кабелна тв „7 дни“, а първите водещи са Малин Кръстев и Зуека.

Големият пробив

В началото предаването нямало никакви реклами, но ентусиазмът бил толкова голям, че екипът не спирал да вярва в успеха. „Въобще не ни е пукало имало ли е пари, или е нямало“ – казва Маги. – „Ние искахме да видим, че продуктът работи“.

И пробивът идва с един голям и неочакван гаф. 

„Малко преди това по Нова телевизия тръгна „Стани богат“. – разказва Джуди Халваджиян. „И някой от мониторинга забелязва, че при отговорите някой кашля и това съвпада с отговора“.

Тоест, ако отговорът е B, в публиката се чуват две прокашляния. Ако е C, прокашлянията са три. „След това се оказа, че и в Англия е имало такъв случай“, добавя по-малкият брат Халваджиян.

Разкритието довежда до голям скандал, а от Нова са се разсърдили на продуцентите. Тогавашният гръцки шеф на Нова дори поискал среща с Магърдич.

„Влизам в кабинета му и той държи вестник, на който на първа страница е скандалът“,

,спомня си Маги.

Гръкът поискал от продуцента втората част на материала да не бъде публикувана.

„Той ми казва „Това трябва да го спрете!“,

, разказва Магърдич. Халваджиян обаче не се огънал и казал, че ако трябва ще направят и трети репортаж, на което шефът на Нова отвърнал, че тогава вратите за арменците в телевизията му са затворени завинаги.

След точно 3 месеца обаче телевизия „7 дни“ губи лиценза си, а от „Нова“ все пак привличат вече нашумялото предаване.

Кой свали „Господари на ефира“

Големият въпрос си остава кой свали от национален ефир „Господарите“. Оказва се, че през годините политическият натиск върху шоуто значително се увеличил. „Всъщност нас ни спряха точно тези хора, които искат да продължават да крадат. Това е истината. И ако не съм го казвал така директно някога, сега го казвам“, откровен е Джуди.

Advertisement
Фейсбук коментари